Modul Zadaci

BOARDpoint SJEDNICE – MODUL UPRAVLJANJA ZADACIMA

Modul upravljanja zadacima

Modul za upravljenja zadacima omogućava evidenciju i praćenje realizacije zadataka dodijeljenih na osnovu zaključaka koji su usvojeni na sjednicama.

Proces kreiranja i dodjele zadataka sastoji se od sljedećih koraka:

Kreiranje zadataka iz zaključka sjednice

Pristup listi zadataka

Slanje obavijesti o statusu zadatka

Uvid u osobne zadatke je omogućen pomoću opcije „Moji zadaci“

Zadaci se kreiraju na temelju donesenih zaključaka na sjednici. U isto vrijeme, usuglašavaju se odgovorne osobe za svaki pojedini zadatak kao i rokovi provedbe zadataka.

 

Korisnik pristupa zadacima na početnoj stranici rješenja BOARDpoint SJEDNICE.

5 ključnih prednosti korištenja modula za upravljanje zadacima:

  • olakšana distribucija zadataka osobama zaduženim za realizaciju;
  • uvid u praćenje realizacije;
  • kroz izvještavanje o rokovima uvodi se mogućnost reagiranja na vrijeme;
  • slanje obavijesti putem e-mail-a o statusu zadatka;
  • kreiranje izvještaja o statusu i izvršenosti zadataka.
BOARDpoint: modul 3