Modul Odluke

BoardPoint SJEDNICE – MODUL REGISTRA ODLUKA

Modul distribucije odluka

Prilikom održavanja sjednica usvajaju se odluke. Usvojene odluke neophodno je distribuirati ovlaštenim osobama. Za efikasnije pohranjivanje i olakšanu distribuciju usvojenih odluka koristi se BoardPoint modul za distribuciju odluka.

Modul za distribuciju odluka sastoji se od sljedećih aktivnosti:

Definiranje distribucijskih lista

Prijenos odluka iz sjednica u registar odluka

Objava odluka

Prednosti korištenja modula Odluke:

  • centralno mjesto za pohranu Odluka;
  • nemogućnost gubitka informacije;
  • kontrolirana, brza i sigurna distribucija dokumenata;
  • pristup dokumentima na osnovu dodijeljenih prava pristupa i sigurnosnoj politici organizacije;
  • mogućnost dodjeljivanja odluka na uvid;
  • mogućnost redistribucije odluka na niže razine;
  • evidencija pristupa odlukama;
  • slanje i primanje obavijesti putem e-mail-a;
  • ubrzano vrijeme pretrage.
BOARDpoint: modul2

Odluke sa sjednica se objavljuju u Registar odluka pri čemu se klasificiraju prema različitim kategorijama.

 

Ovisno o pravima pristupa odlukama, kreiraju se distribucijske liste ovlaštenih korisnika. Distribucijske liste se mogu, radi lakše distribucije unaprijed definirati ili se mogu iznova kreirati za svaku odluku.

U bilo kojem trenutku, prije slanja odluke u Registar, može se izvršiti promjena distribucijske liste – grupe korisnika (uklanjanje ili dodavanje).

 

Odluke postaju vidljive članovima distribucijskih lista tek nakon objave.

 

Obavijest o objavljenoj odluci moguće je poslati putem elektronske pošte pri čemu sustav generira unaprijed kreirane predloške teksta poruke koji se, ukoliko je potrebno, može promijeniti prije slanja obavijesti.